Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Jennny | użytkownik

imię i nazwiskoAneta adresWrocław zarejestrowany22.06.2008 @19:18:10 ostatnio na stronie10.12.2013 @00:35:17

O mnie? Nie lubię się przechwalać
Zdjęcia.. od czasu do czasu coś tam pstryknę.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9527354
digarty4 komentarze171 posty na forum5

komputer / sprzęt
Nikon D80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~armagedonna    18.10.2009 @14:16:46
trzeba było nakrzyczeć i zabronić, bo psuje sztukę:P:P:P
~wszywik    06.05.2009 @22:16:31
to i ja poobserwuję
~czarlii    11.02.2009 @20:26:11
dżeeny! :D
_______
jesus is my cookie-dealer.
~photomontage    01.02.2009 @18:32:34
moożna poobserwować Panią? ^^
~akashi    30.01.2009 @18:54:33
Dżeny! <3
~Danteee    28.01.2009 @09:28:01
Daaaaaaaaaaaałn Mój
_______
matte yo Zero...matte
~suddenly    11.11.2008 @09:48:21
ostatnio edytowane: 2008-11-11 09:48:38
_______
bez szablonu i bez wzoru, namiętnie i aż do krwi
~Radarus    14.10.2008 @21:01:20
dzięki za odwiedziny pozdrawiam
_______
------------------------------------------------
Konstruktywna krytyka mile widziana.....
~Agnisia    11.07.2008 @13:01:37
Dziękuję
_______
Dobra fotografia, to taka, która zapamiętuje i przekazuje emocje.

http://www.fotopassion.blog.onet.pl
~RainbowOfSecrets    09.07.2008 @15:53:53
dziękuję
~eweB    09.07.2008 @14:15:09
dzięki wilekie ...
_______
" ... jeśli istnieje tyle umysłów co głów, to jest też tyle rodzajów miłości co serc ..."
~Semideus    09.07.2008 @13:48:30
dziękuję za wizytę
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~sebas    04.07.2008 @12:42:05
sowa dziękuje za wizytę i wita na pokładzie :D
_______
...nie dziękuj, swoją wiedzą i opinią popraw błędy w moich wypocinach...
~CichoCzarna    04.07.2008 @12:00:41
~Pyrovatis    03.07.2008 @22:54:22
spoko luz, i tak dziękuję za ocenki i zapraszam do obejrzenia innych zdjęć
pozdrawiam
~gregory99    03.07.2008 @22:47:52
właściwie to chodziło mi o ukazanie przejścia od błękitu do ognistej czerwieni, ale musialem troche inaczej skadrować.
Widzę że tym samym sprzętem dysponujemy :D
powodzenia
_______
?
~Pyrovatis    03.07.2008 @22:27:21
dziękuję za komenta, ale jeśli można spytać jakie szumy (ja żadnych nie widzę, ale bywam ślepy xD )
z góry dziękuje za odpowiedź
~Gimini    03.07.2008 @22:11:33
Dzieki za komentarz Anetko )
_______
zapraszam do oceniania moich prac oraz do mojej grupy
~Cypriand    03.07.2008 @22:04:44
tamron 90mm 1:1; dzieki
_______
Optymista na cmentarzu widzi same plusy
~DeBruinerka    03.07.2008 @21:59:23
racja ostrosc kiepska dzieki za komentarz i ocene pozdrawiam
~Vanillersky    03.07.2008 @21:32:55
dziękujse rdecznie
~merlo    03.07.2008 @21:16:40
dzięki
~RobertJa    03.07.2008 @20:42:29
Dzięki, nieścisłości nie było. Pzdr.
_______
"Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz."
— Mahatma Gandhi
~RobertJa    03.07.2008 @20:35:27
Dzięki za koment, żaden tam obiektyw, narazie zaczynam przygode z fotografowaniem i z makro i ćwicze na zwykłym Sony DSC W55
_______
"Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz."
— Mahatma Gandhi
~kaczusia86    03.07.2008 @20:12:41
Dziękuje
_______
ZAPRASZAM
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt